Domuz gribinin belirtileri nelerdir?

teş, öksürük, boğaz ağrısı, vucutta ağrı, yorgunluk/ kırgınlık, başağrısı, üşüme görülebilir. Bazı domuz gribi vakalarında kusma ve ishal de görülmektedir.

Mevsimsel gribe benzer şekilde, insandaki domuz gribinin şiddeti hafiften ağıra değişebilmektedir. Ağır vakalarda pnömoni, solunum yetmezliği ve bazen de ölüm görülebilmektedir. Hastalık özellikle genç ve orta yaş grubunu tutmaktadır. Kronik sağlık sorunu olanlar gibi bazı gruplarda domuz gribi ağır seyredebilmektedir.

Gebelik Diyabetinde Beslenme

Gebelik diyabetinde, günlük enerji dağılımını anne adayının özelliklerine göre belirlemek, karbonhidratı tamamen kesmek yerine tam tahıl taneleri, kepekli pirinç, kepekli makarna, bulgur ve yulaf gibi doğru  adreslerden almak gerekiyor. Kan şekerinin ani düşüşlerini önlemek iç [ ... ]

Gebelikte Depresyon Çocuğu Agresif Yapıyor

Cardiff ve Bristol üniversiteleriyle King's College London'dan bilim insanlarının araştırmasına göre, hamilelikte depresyona giren kadınların ergenlikte şiddete meyilli çocuk doğurma ihtimali 4 kat daha fazla. Hamilelik depresyonunun, doğan çocuğun ileride şiddete eğilimli olmasın [ ... ]

Kolesterolü Düşüren ve Yükselten Besinler

Eğer kötü kolesterol yani LDL'yi düşürüp iyi kolesterol yani HDL'yi yükseltir, kalp sağlığını olumsuz etkileyen diğer risk faktörlerini de devre dışı bırakırsanız kalp sağlığınızı önemli ölçüde korumuş olursunuz.
a en önemli n [ ... ]

Sigara stresin ilacı değilmiş

Kanada'nın Toronto ve Montreal üniversitelerinden bilim adamlarının 12-16 yaş grubu gençler üzerinde ortaklaşa gerçekleştirdikleri araştırma sonucuna göre sigara, gençlerde stresi kesmediği gibi artmasına da neden oluyor.   Addictive Behaviours isimli tıp dergisinin son sayıs [ ... ]