Domuz gribinin belirtileri nelerdir?

teş, öksürük, boğaz ağrısı, vucutta ağrı, yorgunluk/ kırgınlık, başağrısı, üşüme görülebilir. Bazı domuz gribi vakalarında kusma ve ishal de görülmektedir.

Mevsimsel gribe benzer şekilde, insandaki domuz gribinin şiddeti hafiften ağıra değişebilmektedir. Ağır vakalarda pnömoni, solunum yetmezliği ve bazen de ölüm görülebilmektedir. Hastalık özellikle genç ve orta yaş grubunu tutmaktadır. Kronik sağlık sorunu olanlar gibi bazı gruplarda domuz gribi ağır seyredebilmektedir.

Ev Taşırken Sağlığınıza Dikkat

Ev değiştirme, yorucu olduğu kadar dikkat edilmez ise sağlık açısından da risk taşıyabiliyor   Medline Operasyonlardan Sorumlu Direktörü Dr. Barış Mutluer'e göre özellikle zorlu hava şartları taşınma işlerini beden sağlığı açısından tehlikeye sokuyor. Evinizi değiş [ ... ]

Teknoloji Her Zaman Olumlu Etkilemiyor

Bilgisayarın karşısında tüketilen saatler, kapalı havalandırma sistemleri, binlerce elektronik aletle donatılmış plazalar ve işyerleri, sağlığımızı günden güne tetikliyor. Şehir hayatının getirisi olan zorlu hayat koşulları, beraberinde omurga bozukluklarından sırt ağrıla [ ... ]

Cilt Kuruluğu ve Cilt Bakımı

Cilt kurulugu, gerilme hissi, pul pul soyulmalar, kepeklenme, çatlaklar ve kaşıntı şeklinde belirti veriyor.
> "Çeşitli nemlendirici ve kozmetik ürünler denemenize rağmen cilt kuruluğundan kurtulamıyorsanız uzmanların önerisine kulak verin" diyen Medical Park Bahçelievler Hastanesi De [ ... ]

Görüneni Karar Görünmeyeni Zarar

Doğru beslenmek, ideal kiloda olmak, sigara içmemek, düzenli spor yapmak, tansiyonu dengelemek ve stresi kontrol etmek kalp sağlığı açısından önemli kriterler. Kişinin 'yağ'larla olan ilişkisi ise kalbi ve onu besleyen damarları sağlıklı kılan faktörlerin başında geliyor.
nbsp;]