Bebeğin memesinde süt toplanırsa geçmesini bekleyin

Anneden gecen hormonların etkisiyle yenidoğan bebeğin memelerinde bazen süt toplanabilir, buna hiç el sürmemek en iyisidir. Bu, bir kaç hafta içinde zaten kendiliğinden geçecektir. Masaj, memede enfeksiyon ve apseyle sonuçlanabildiğinden önerilmemektedir.
'Bilgisayar kullanımı otizmi artırıyor'

Bilgisayar kullanımının artmasıyla birlikte otizm görülme sıklığında da önemli bir çoğalma olduğu belirtildi. Klinik tarafından düzenlenen 'Dijital Çağın Çocuklarını Nasıl Yetiştireceğiz?' başlıklı konferansta konuşan Pedagog İnci Vural, bilgisayar k [ ... ]

Cep telefonu büyümeyi engelliyor

Elektromanyetik Kirliliği Önleme, Ölçme, Araştırma ve Eğitim Derneği (TEMKODER) Başkanı Mehmet Bayramoğlu, AA muhabirine, büyüme hormonunun, yaklaşık 25 yaşına kadar gece saatlerinde salgılandığını söyledi. Bu hormonunun ışık ve elektromanyetik dalgalardan olu [ ... ]

Ailesinde Diabet Olanlar Kilosuna Dikkat Etmeli

İç hastalıkları uzmanı Dr. Doğan Çimen, ailesinde şeker hastası olanların hastalık için risk taşıdığını, bu durumdaki kişilerin özellikle kilo almaktan kaçınmaları gerektiğini söyledi. Çimen, ailesinden herhangi bir ferdin geçmişte şeker hastalığı geçiren kiş [ ... ]

Kolesterolü Düşüren ve Yükselten Besinler

Eğer kötü kolesterol yani LDL'yi düşürüp iyi kolesterol yani HDL'yi yükseltir, kalp sağlığını olumsuz etkileyen diğer risk faktörlerini de devre dışı bırakırsanız kalp sağlığınızı önemli ölçüde korumuş olursunuz.
ında en  [ ... ]