• header1.jpg
  • header3.jpg
  • header4.jpg

Akupunktur Uyarı Noktaları

Her hastalık için ayrı program ve ayrı noktalar bulunmaktadır.

Önemli olan doğru bir teşhisle, hangi noktaya nasıl bir uyarı yapılacağıdır (lazer, iğne ya da hangi iğne); bu çok iyi bilinmelidir. Akupunktur tedavisinde sırt, boyun, el, kulak ve vücudun diğer bölümleri kullanılır. Birçok hastalığa ilişkin en çok  uyarı noktasının bulunduğu uzuvlar ise eller ve kulaklardır.

İnsan vücudundaki belirli akupunktur noktalarına iğneler sayesinde yapılan uyarılarla organizmanın hemen her yerine ulaşabilecek haberler iletilmektedir. Bu iletişim, akupunktur noktasını oluşturan hücrelerden lokal hücresel uyarıların sinir terminallerine ve son olarak da beyne ulaşır. Beyin de bu uyaranı gerekli organlara ulaştırır ve ilgili organ ve uzuvlardaki enerji dengesi düzelir. Dolayısıyla hastalık da ortadan kalkmış olur

Şifalı Bitkiler

Adasoğanı faydaları

Adasoğanı (scille) : Zambakgillerden, bir çeşit bitkidir. Yaprakları uzun şerit şeklindedir. Çiçekleri; yeşil ve beyaz damarlıdır. 2 kilogram kadar olan soğan kısmı, yapraklarının altındadır. Acı ve zehirlidir. 7,5 g...

Diş Gıcırdatma ve Dişlere Zararı

Kişilerin yaşadığı maddi ve manevi birçok problem uyku esnasında kendini ele veriyor. Diş hekimi Çağdaş Kışlaoğlu, bruksizm olarak adlandırılan bu rahatsızlığı uyku sırasında dişleri sıkmak, gıcırdatmak ve çeneyi kenetlemek olarak açıklıyor. Kışlaoğlu, dişlerin gı [ ... ]

Gebelik Diyabetinde Beslenme

Gebelik diyabetinde, günlük enerji dağılımını anne adayının özelliklerine göre belirlemek, karbonhidratı tamamen kesmek yerine tam tahıl taneleri, kepekli pirinç, kepekli makarna, bulgur ve yulaf gibi doğru  adreslerden almak gerekiyor. Kan şekerinin ani düşüşlerini önlemek iç [ ... ]

Gebelikte Depresyon Çocuğu Agresif Yapıyor

Cardiff ve Bristol üniversiteleriyle King's College London'dan bilim insanlarının araştırmasına göre, hamilelikte depresyona giren kadınların ergenlikte şiddete meyilli çocuk doğurma ihtimali 4 kat daha fazla. Hamilelik depresyonunun, doğan çocuğun ileride şiddete eğilimli olmasın [ ... ]

Kolesterolü Düşüren ve Yükselten Besinler

Eğer kötü kolesterol yani LDL'yi düşürüp iyi kolesterol yani HDL'yi yükseltir, kalp sağlığını olumsuz etkileyen diğer risk faktörlerini de devre dışı bırakırsanız kalp sağlığınızı önemli ölçüde korumuş olursunuz.
a en önemli n [ ... ]