• header1.jpg
  • header4.jpg
  • header5.jpg

Akupunktur Uyarı Noktaları

Her hastalık için ayrı program ve ayrı noktalar bulunmaktadır.

Önemli olan doğru bir teşhisle, hangi noktaya nasıl bir uyarı yapılacağıdır (lazer, iğne ya da hangi iğne); bu çok iyi bilinmelidir. Akupunktur tedavisinde sırt, boyun, el, kulak ve vücudun diğer bölümleri kullanılır. Birçok hastalığa ilişkin en çok  uyarı noktasının bulunduğu uzuvlar ise eller ve kulaklardır.

İnsan vücudundaki belirli akupunktur noktalarına iğneler sayesinde yapılan uyarılarla organizmanın hemen her yerine ulaşabilecek haberler iletilmektedir. Bu iletişim, akupunktur noktasını oluşturan hücrelerden lokal hücresel uyarıların sinir terminallerine ve son olarak da beyne ulaşır. Beyin de bu uyaranı gerekli organlara ulaştırır ve ilgili organ ve uzuvlardaki enerji dengesi düzelir. Dolayısıyla hastalık da ortadan kalkmış olur

Sigara Tiryakileri 2 Kat Risk Altında

Sigara tiryakileri, içlerine çektikleri dumanın yanında kendi içtikleri sigaranın çevreye yayılan dumanı nedeniyle de önemli risklerle karşılaşıyorlar.   Environmental Health isimli dergide yayınlanan bulgular, "Sigaranın dumanı içenler için önemsizdir" inancını reddediyor.  [ ... ]

Çocukların kahvaltı ve beslenme çantasına dikkat!...
Çocukların kahvaltı ve beslenme çantasına dikkat!

Ders zilinin çalmasıyla birlikte binlerce öğrenci, günün büyük bir bölümünü okulda geçirecek. Park Sima Sağlıklı Zayıflama Merkezi Limited Şirketi Genel Müdürü Gülşen Altın, hem bedensel hem de zihinsel enerji için sağlıklı bir beslenme planının altını çiziyor. Sağ [ ... ]

Şişmanlık kanser riskini artırıyor

Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Samsun Sağlık Yüksekokulu Beslenme ve Diyetetik Bölümü Başkanı Yrd. Doç. Dr. Aliye Özenoğlu, ''Obeziteye yatkın yaşam tarzı kanser gelişmesini kolaylaştırıyor'' dedi.
kadınların çeşitli kanser türlerine yakalanma olasılığ [ ... ]

Hamilelikte Mide Bulantısı Normal

Akay Hastanesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Operatör Dr. Tolga Ecemiş, gebelik sırasında görülen bulantı ve kusmaların gebeliğin normal bir parçası olduğunu belirterek, bazı kadınlarda belirtilerin 4. haftadan başlayıp tüm hamilelik boyunca da devam edebileceğine dikkat  [ ... ]